Kto jest administratorem danych Gości?
Administratorem danych osobowych Gości jest KOMPLEKS ŚWIĘTOKRZYSKA POLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, daw. Amid Prestige Mikołajczyk&Michoń Sp.j. z siedzibą w Chrustach, ul. Laskowa 93, 26-050 Zagnańsk wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem 0000344738, REGON: 260348820, NIP: 6572841100. Zwanym dalej Ośrodkiem.
Jakie dane osobowe przetwarza Ośrodek?
Ośrodek przetwarza następujące kategorie danych osobowych Gości:
- dane identyfikacyjne (np. nazwisko, imiona, PESEL, data i miejsce urodzenia, płeć, narodowość),
- dane teleadresowe (np. adres zamieszkania, e-mail, telefon),
- dane dotyczące stanu zdrowia
Jakie są cele przetwarzania danych osobowych Gości?
Celem, dla których Ośrodek przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich oraz usług rehabilitacyjnych. Ponadto celem przetwarzania danych osobowych jest:
- Dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Ośrodek w związku z poniesioną szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Ośrodka.
- Udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych
- Zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości.
W przypadku gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Ośrodek przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
Ponadto, Ośrodek przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celach zapewnienia bezpieczeństwa Gościom i innym osobom przebywającym na terenie Ośrodka.
Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez Ośrodek jest umowa o świadczenie usług hotelarskich, a w zakresie danych dotyczących zdrowia – moja zgoda.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Ośrodek informuje, iż zgoda Gościa może zostać w każdym momencie wycofana Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.
Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?
Ośrodek przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
- Firmom świadczącym usługi wsparcia IT
- Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej, prawnej, doradczej
- Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia transportu,
- Firmom kurierskim lub pocztowym
- Agencjom reklamowym i innym podmiotom pośredniczącym w sprzedaży produktów i usług Ośrodka lub organizującym akcje marketingowe,
- Podmiotom współpracującym z Ośrodkiem, w związku z usługami i produktami oferowanymi przez te podmioty. Lista podmiotów dostępna w siedzibie Ośrodka.
- Organom i służbom państwowym takim jak: policja, ABW czy organy podatkowe, uprawnionym na podstawie właściwych przepisów do uzyskania danych osobowych, pod warunkiem posiadania odpowiednich podstaw prawnych do żądania danych osobowych.
Jak długo dane będą przetwarzane?
Dane osobowe:
- Pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Ośrodka lub Gościa w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później.
- Pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe
- Pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez okres 30 dni od dnia utrwalenia a następnie zostaną trwale usunięte.
Jakie są prawa Gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Ośrodka. Ponadto, Ośrodek udostępnia adres: polanika@polanika.pl za pomocą którego można kontaktować się w sprawie sprawdzenia danych osobowych. Informacje udzielane są również pod numerem telefonu: 412 016 184.
Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Czy Ośrodek będzie przekazywał dane osobowe poza obszar EOG?
Nie, Ośrodek nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.
Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?
Podanie danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie oraz usług w zakresie rehabilitacji. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Ośrodkowi zawarcie umowy o świadczenie ww. usług.
Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych w tym profilowanie?
Nie, Ośrodek nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
Dyrekcja Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego Polanika
oraz Kompleksu Świętokrzyska Polana